trening szachowy

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 4 Głosów - 3.5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
trening szachowy
Autor Wiadomość
perut79
*

Ilość postów: 5
Reputacja: - 0 +
trening szachowy
Witam wszystkich. Nazywam się Piotr Rutkowski Mam 33 lata. Mieszkam w Międzyborowie (mazowieckie okolice w-wy) Jestem czynnym zawodnikiem. Elo 2100, gram w szachy od 15 roku zycia. Grałem w DMP juniorów II liga i seniorów oraz w ind. MP juniorów. Jednak bardziej niż własna gra interesuje mnie praca z młodzieżą. Prowadziłem zajęcia w klubie MKKS Wieniawa Leszno, której byłem zawodnikiem przez wiele lat.(obecnie elektryczność warszawa) Szkoliłem juniorów w grupach a także indywidualnie. Opracowuję własną metodologię treningową, w tym roku zamierzam zrobić kursy instruktorskie, aby móc pracować w szkołach i przedszkolach

Jeśli ktoś z młodych szachistów jest zainteresowany podjęciem współpracy ze mną, chętnie pomogę w karierze. kontakt do mnie perut79@wp.pl tel 667-928-913

pozdrawiam
03-01-2012 10:18 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Tygrys
Super Moderator

Ilość postów: 499
Reputacja: - 13 +
RE: trening szachowy
Bardzo fajnie, że inaczej nie umiesz się zareklamować. Słabo też rozumiesz przeznaczenie działów, jak takie ogłoszenie wklejasz w "dziennikach treningowych". Brawo. Tego pana też nie polecam. Spam = chłam.
04-01-2012 12:30 AM
gambit
*

Ilość postów: 455
Reputacja: - 27 +
Napisz coś o tej metodologii lepiej, a nie spamuj. Wink Może coś się nawzajem nauczymy. Co do WSZYSTKICH osób które znam i które stworzyły własną metodologię, to żadna z nich nie osiągnęła sukcesu. Niestety oficjalnej metodologii ze świecą szukać...
04-01-2012 12:40 AM
perut79
*

Ilość postów: 5
Reputacja: - 0 +
dzięki za miłe przyjęcie...Tongue postaram się coś pomóc, skomentować, jeśli pojawią się jakieś fajne nowe wątki,